A seconda più grande piscina minera di Ethereu suspenderà tutte e operazioni

sanzhisongshu Rilasciatu u: 2021-09-29

Da u luni, SparkPool, lanciatu in Cina in 2018, cuntrullava più di 22% di a putenza di l'informatica di Ethereum, secondu solu à Ethermine.A piscina minera ufficialmenti annunziatu u luni chì hà suspesu l'accessu à i novi utilizatori in China continentale in risposta à a nova pulitica aduttatu da l'autorità Chinese contru a criptografia di u paese.

Sparkpool, a seconda più grande piscina minera di Ethereum in u mondu, hè attualmente sospesa l'operazioni per via di a repressione di a criptografia di criptu di a Cina.

A piscina minera ufficialmenti annunziatu u luni chì hà suspesu l'accessu à i novi utilizatori in China continentale in risposta à a nova pulitica aduttatu da l'autorità Chinese contru a criptografia di u paese.

Dopu à e restrizioni iniziali fatte u venneri scorsu, Sparkpool hà da cuntinuà à chjude u serviziu è hà pensatu à suspende l'utilizatori di piscine minera esistenti in Cina è à l'esteru ghjovi.

Sicondu l'annunziu, sti misure sò pensati per assicurà a sicurità di l'assi di l'utilizatori in risposta à "esigenze di pulitica regulatoria"."Ulteriori dettagli nantu à l'arrestu di u serviziu seranu mandati per annunzii, e-mail è missaghji in situ", hà dettu Sparkpool.

SparkPool hè stata lanciata in Cina à principiu di 2018 è hè diventata una di e più grande piscine minera ETH in u mondu, secondu solu à Ethermine.Sicondu i dati da Poolwatch.io, à u mumentu di a scrittura di stu articulu, a putenza di l'informatica di SparkPool conta 22% di a putenza di l'informatica globale di Ethereum, un pocu più bassu di 24% di Ethermine.

A nutizia hè ghjunta dopu chì u guvernu cinese hà rinfurzatu a so pusizioni nantu à a criptografia di munita è hà annunziatu u venneri scorsu chì tutte e transazzioni di criptu di munita eranu illegali in u paese.Unipochi di i più grandi scambii di criptu di munita, cum'è Binance è Huobi, suspesu sussegwentemente l'arregistramentu di novi cunti da a China continentale, ancu s'ellu si dice chì sò sempre furnisce servizii à l'utilizatori in Hong Kong.

SparkPool ùn hà micca rispostu immediatamente à a dumanda di cummentariu di Cointelegraph.

L'arrestu di SparkPool hè accadutu quandu Ethereu hà cuntinuatu à a transizione da u mecanismu di cunsensu PoW à u mudellu PoS in 2022, chì era parti di un pianu d'aghjurnamentu à longu andà, cunnisciutu cum'è Ethereum 2.0.Cum'è prima informatu da Cointelegraph, dopu l'arrivu finali di Ethereum 2.0, i minatori di Ethereu ùn anu micca assai scelta perchè u so equipamentu minerariu serà eliminatu.(Cointelegraph).


Tempu di pubblicazione: 27-oct-2021